eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z usługą firmy IDEA › Re: Problem z usługą firmy IDEA
  • Data: 2005-09-29 22:04:45
    Temat: Re: Problem z usługą firmy IDEA
    Od: "alex" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Z tego co wiem to modemy te nie działają bodzjże z nieintelowskimi
    procesorami. Ale jeśli nie zaznaczono tego w umowie...
    Alex
    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    news:dhhi3t$cde$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam !
    > Piszę w imieniu jednego z moich klientów.
    > W sierpniu tego roku zakupił on usługę bezprzewodowego dostępu do
    > Internetu w
    > tak szeroko reklamowanej sieci Idea.
    > Wraz z usługą otrzymał on urządzenie - modem PCMCIA, który to okazał się
    > nie być
    > przystosowany do współpracy z większością nowego sprzętu komputerowego.
    > Jako, że podejżewał, że uszkodzony jest modem oddał go do sprzedawcy w
    > celu sprawdzenia.
    > Sprzedawca (salon idei) odesłał go do serwisu, który stwierdził, że modem
    > jest sprawny.
    > Po dogłębnym przestudiowaniu tematu i sprawdzeniu modemu na różnym
    > sprzęcie doszedłem do
    > wniosku, że w/w modem nie współpracuje z większością nowego sprzętu
    > komputerowego.
    > Z tą rewelacją oraz z dwoma laptopami różnych producentów udaliśmy się do
    > salonu operatora w celu
    > wyjaśnienia całej sprawy. Tam po dłuższym "przekonywaniu" pracownika udało
    > się przekonać sprzedawcę,
    > by skontaktował się z własnym serwisem, który to serwis dostarczył drogą
    > elektroniczną odpowiedź, że
    > identyczne problemy występują na większości nowego sprzętu komputerowego
    > różnych producentów.
    > W związku z tym, że nie ma możliwości poprawnego korzystania z usługi, mój
    > klient postanowił zrezygnować z usługi, powołując się na niezgodność
    > towaru z umową.
    > Jakież było zdziwienie mojego klienta, gdy dostał odpowiedź, którą pozwolę
    > sobie we fragmencie zacytować:
    > "Uprzejmie wyjaśniamy, że określone standardy jakości sprzętu gwarantuje
    > jego producent. Jeżeli sprzęt ich nie spełnia, wówczas Klientowi
    > przysługują określone uprawnienia w stosunku do gwaranta wyszczególnione w
    > dokumencie gwarancyjnym, który otrzymuje w momencie zakupu"
    > Z dokumentu jasno wynika, że Idea umywa ręce i całą winę zrzuca na wadliwy
    > sprzęt firmy Sony-Ericsson.
    > Firma Sony-Ericsson kolejny raz odbija piłeczkę i twierdzi, że to wina
    > sprzętu komputerowego, co jest totalną bzdurą !
    >
    > Pomocy !
    > Nie wiem co dalej robić - szkoda mi klienta, Idea zrzuca winę na
    > Sony-Ericsson i każe sobie słono płacić za usługę, z której nie można
    > skorzystać !
    > Co mamy robić ?!
    > Pozdrawiam !
    > WOJO
    >



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1