  • Data: 2005-09-30 06:19:23
    Temat: Re: Problem z usługą firmy IDEA
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:aa754$433c6830$d4ba5985$23486@news.chello.pl...
    > [..]
    >
    > Dość jasno jest napisane,że z systemami opartymi na procesorach innych niż
    > Intel to nie działa.
    > Z systemami opartych na Intelu to już tylko kwestia konfiguracji. Choć
    > występowały problemy nie było przypadku, żebym sobie nie poradził, więc
    > autoryzowany serwis też powinien.

    Hehe - gratuluję wiedzy, bo ja sobie nie poradziłem podobnie jak właściciele
    poniższych laptopów:

    - Dell Inspirion M700
    - Toshiba Qosmio E15-AV101
    - IBM Think Pad T42
    - HP Compaq Nc6000
    - Sony VGN-A290
    - Dell Latitude x300
    - Acer Travel Mate 632XC
    - Acer Travel Mate 634XC
    - Acer Aspire 1363

    Jest to lista, którą przygotowała firma Sony-Ericsson po mojej interwencji,
    przy czym nie jest to lista zamknięta i ciągle do tej
    listy dopisywane są kolejne modele różnych producentów.

    WOJO