eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z usługą firmy IDEA › Re: Problem z usługą firmy IDEA
  • Data: 2005-09-30 09:26:43
    Temat: Re: Problem z usługą firmy IDEA
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 29 Sep 2005 22:16:57 +0200, WOJO napisał(a):


    > Pomocy !
    > Nie wiem co dalej robić - szkoda mi klienta, Idea zrzuca winę na
    > Sony-Ericsson i każe sobie słono płacić za usługę, z której nie można
    > skorzystać !
    > Co mamy robić ?!

    Jeżeli kupowałeś jako konsument to ewidentnie podchodzi pod niezgodność z
    umową. Odpowiada za to sprzedawca a nie producent - nie daj sobie wciskać
    ciemnoty ani umowy gwarancyjnej ponieważ jej zapisy nie mogą ograniczać
    praw konsumenta do zapisów dot. niezgodności z umową.

    Drobna rada: nic nie załatwiaj nic gębę a wszystko w korespondecji
    poleconej albo z potwierdzeniem w salonie idei. W tym przypadku mozna uznać
    że wada potyczy braku kompatybiności co jest znaczącą wadą kwalifikującą
    się do wymiany na inny (w tym przypadku wrecz na innego producenta jeżeli
    wada występuje na etapie producenta)


    --
    pozdrawiam,

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1