    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z uczelnia
    Date: Sat, 23 Jun 2007 13:05:50 -0500

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message
    news:pan.2007.06.23.11.15.43@gmail.com...
    > Dnia Fri, 22 Jun 2007 18:25:28 -0500, witek napisał(a):
    > [...]
    >
    > Gdyby sam wpisał, to byłoby IMHO fałszerstwo a nie wyłudzenie.

    nie byłoby fałszerstwa, bo nie sfałszował podpisu. Wpisał tylko cyferkę,
    która sama w sobie nic nie znaczy.
    Poświadczenie tej cyferki wyłudził.

    > Dostał zaliczenie, które mu się nie należało (wg. mnie niewielka jest
    > różnica czy mu się nie należało z tego powodu że nie był na egzaminie,
    > czy z tego powodu że na egzamin wogóle nie powinien trafić),
    > wykorzystując nieuwagę lub wprowadzając w błąd wykładowcę. Nie pasuje to
    > do wyłudzenia?

    Nie.
    Zaliczenie dostaje się w momencie kiedy się zalicza przedmiot.. Co trzeba
    zrobić aby zaliczyć przedmiot jest określone w kursie i przedstawiane na
    poczatku zajęć. Fakt zapisania sie, chodzenia lub nie jest mało istotny.
    Jeżeli zaliczenie było okreslone jako otrzymanie iluś tam punktów z
    testu/egzaminu to delikwent z ulicy (o ile w ogóle jest studentem tej
    uczelni) jeżeli spełnił te warunki to ma przedmiot zaliczony.
    Jedyne co prowadzący mógł zrobić to odmówić mu prawa przystąpienia do
    zaliczenia, jeżeli student nie był zapisany na zajęcia.
    jeżeli tego nie zrobił i dopuścił go do egzaminu/zaliczenia i on go zaliczył
    to ma go zaliczone.