  • Data: 2007-06-23 11:20:22
    Temat: Re: Problem z uczelnia
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 Jun 2007 18:25:28 -0500, witek napisał(a):
    [...]
    > Nieprawda.
    > Wyłudził by podpis wykładowcy w momencie gdyby mu podrzucił indeks do
    > wpisania oceny, mimo, że na zaliczeniu czy egzaminie nie był. Lub sam
    > ocene wpisał i powiedział, że wykładowca zapomniał się podpisać.

    Gdyby sam wpisał, to byłoby IMHO fałszerstwo a nie wyłudzenie.

    > Skoro
    > był i przeszedł to zaliczył. Fakt zapisania się lub nie nie ma tu
    > znaczenia.
    > Po prostu wykładowca powinine go wyprościć z egazminu jeśli go na liście
    > nie ma.
    > Skoro tego nie zrobił i mu przedmiot zaliczył to ma go zaliczony. Fakt
    > jest faktem i nie da się tego zmienić.

    Dostał zaliczenie, które mu się nie należało (wg. mnie niewielka jest
    różnica czy mu się nie należało z tego powodu że nie był na egzaminie,
    czy z tego powodu że na egzamin wogóle nie powinien trafić),
    wykorzystując nieuwagę lub wprowadzając w błąd wykładowcę. Nie pasuje to
    do wyłudzenia?

    p. m.