    From: "Kowalczyk Robert" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z uciazliwa sasiadka
    Date: Mon, 3 Feb 2003 20:38:11 +0100

    Dzieki za dluga odpowiedz.
    Jednakze kwaitki itp nie pomoga w tej sytucaji poniewaz przed Swietami
    Bozego Narodzenia sasiadka odwiedzila nas przepraszjac za swoje zachowanie i
    dala w prezencie jakies misie porcelanowe (nie wazne co to bylo). Wiec to
    napewno nie zadziala. A po tym jak nasz przepraszala robila juz awanture.
    Takze to co Pani napisala w sprawie chodnikow czy podlogi o tym myslelismy i
    prawdopodbonie tak zrobimy. Szkoda ze nie uregulowanej prawnie takowej
    sytacji bo mozna by bylo ja delikatnie postraszyc zeby nie spala po
    nocach:PPP

    Jeszcze raz dziekuje i do uslyszenia:)

    Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z góry zaznaczam, że prawniczką nie jestem, ale na psychiatrii i
    > psychopatologii trochę się znam. Chory psychicznie to święta krowa, więc
    szkoda
    > z takim zaczynać. Jeszcze jak ma mieszkanie własnościowe i mocnego w gębie
    > syna, to nic jej nie zrobicie. Gdyby w te kaloryfery waliła po godz.22, to
    > jeszcze sąd grodzki jakąś grzywienkę niewielką /boć to zapewne rencistka/
    by
    > wlepił. W dzień tłuc się może, zwłaszcza, że większość ludzi pracuje.
    Gruby