  • Data: 2009-05-09 05:32:00
    Temat: Re: Problem z sąsiadem...
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:gu2543$8ch$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Falisty" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A jest jakikolwiek regulamin dotyczący miejsc parkingowych na terenie
    > należącym do wspólnoty czy tez spółdzielni ? Jeżeli jest to zacząłbym od
    > przeczytania. Bo jezeli jest to droga publiczna to IMHO nic nie mozna
    > zrobić.
    Jeśli nie mają OC to na policję?
    W Nowogardzie zrobili kiedyś akcję gdyż handlarze ustawiali auta
    po całym miescie. Policja zaczęła sprawdzać dokumenty wszystkich takich aut
    i szybko skończyło się ustawianie aut do sprzedazy p[o parkingach.
    Jeśli dokumenty są ok to moż esobie parkować i 100 aut.
    Foti