  • Data: 2007-11-13 04:35:43
    Temat: Re: Problem z portfolio
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13.11.2007 HaNkA ReDhUnTeR <s...@i...pl> napisał/a:
    > jesli pytasz czy mozesz w portfolio umiescic zdjecie obrazu, ktory
    > namalowales to tak - taka sytuacja jest wlasnie w przypadku obecnie
    > tworzacych malarzy. ich dziela wisza w galeriach czy prywatnych kolekcjach
    > ale nie znaczy to, ze wchodzac na strone z informacjami o jakims artyscie
    > nie dowiesz sie, ze on namalowal taki obraz, prawda?

    Chyba nie do końca (patrz dalej) ale przyjmując nawet, że tak to ja serio
    nie widzę przepisu który to sankcjonuje. Te które podałaś MZ tego nie
    robią. Można MZ podciągnąc to pod dozwolony użytek ale nie w kontekscie
    art. który cytowałaś a art. 29. A jeśli przyjmiemy jak napisałaś i
    oderwiemy się na chwilę od tematu malowania, to możnaby sprzedać wytwórni
    film, a potem wystawić go na swoja stronę aby każdy sobie pobrał bo to
    przeciez moje portfolio. Inaczej mówiąc bezspornie mozna podac że jesteś
    autorem ale już nie udostępnić egzemplarz utworu.

    --
    Marcin