    From: "Mariusz Nowak" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z akceptacją nowego regulaminu Plus GSM
    Date: Wed, 12 Jan 2005 09:30:25 +0000 (UTC)

    Marcin <m...@N...com> napisał(a):

    > do 7 dni od upływu terminu płatności i to jest w ustawie

    > Niestety nie i tu zrobiłeś błąd. Otóż musisz wypowiedzieć umowę (mówi o
    tym
    > Art. 59 ust. 2). Zrobiłeś coś co niektórzy sugerowali na grupie, że
    > nieakceptacja jest równoznaczna z wypowiedzeniem, a jest tak, że
    > nieakceptacja jest podstawą do rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów.

    > myśle, że teraz jesteś na przegranej pozycji i musisz poczekać na koniec
    > paragrafu (pocieszeniem może być to, że może PLUS udostępni poromocyjne
    > taryfy dla starych klientów bo im wszyscy odjadą ... )

> [...]
    jest potrzebna zgoda dwóch stron. Ja ze swej strony nie wyrażam zgody co
    zaznaczyłem w kierowanym piśmie, podpisałem kiedyś umowę i nie chcę jej
    rozwiązywać bo mi odpowiada - jeżeli Polkomtelowi jest to nie na ręke to
    niech ją rozwiąże. Słowo nie akceptuje ma znaczenie jedno, jak można napisać
    że wyraziłem zgodę na zmiany regulaminu.
    Zawsze można powiedzieć, że druk, forma, papier, czcionka itd. jest nie taka
    bo ..... Ale słowo nie akceptuje to nie akceptuje.

    Rozczarowany, świat pogmatwany.