  • Data: 2002-11-05 15:01:04
    Temat: Re: Problem w szkole..
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie, ze ma to sens. Najlepiej zebrac sie w wieksza grupe i napisac jakas
    > skarge do wyzszej instytucji oswiatowej. Mozna tez sporzeadzic petycje z
    > podpsami. Pozdrawiam i zycze powodzenia.

    Tylko tutaj jest pewien problem... zwany bezrobociem.
    Jak sprawa sie toczy anonimowo to wszyscy sa oburzeni jak przechodzi do
    podpisow, to czesc ludzi sie wycofuje (w sumie to sie nawet tej czesci nie
    dziwie). Zastanawiam sei czy taka skarga z podpisami tylko czesci pracownikow
    (z cala pewnoscie mniej niz polowy), ma wogole sens. Czy nie skonczy sie
    zwolnieniem tych ktorzy byli na czele tej listy...
    (Moze to troche spiskowa teoria dziejow, ale pewnie tak moze byc)

    willa

    --
    http://olga.fm.interia.pl