  • Data: 2005-11-14 15:22:13
    Temat: Re: Proba wyludzenia? dlugie..
    Od: "tatko" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robert" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dla5v5$vq5$1@news.onet.pl...
    > Witam grupe! Dzis rano otrzymalem emaila Takiejn tresci:
    > "Witam.

    Uwaga ogólna przykładaj się trochę do pisania ze zrozumieniem. Twój post
    jest bardzo chaotycznie napisany i nie sądzę by wielu osobom chciało się
    wczytwywać w jego treść.

    > Dalej pisze do mocich akcjonariuszy :

    Tu zgłupiałem, pomyślałem że jesteś biednym prezesem spółki akcyjnej skoro
    masz akcjonariuszy, ale dalej się wyjaśniło.

    > "Szan.Panie . Znalazłem pańską opinie na allegro dla ....Ten człowiek
    > naciągnał mnie na 1.700 zł. Poszukuje go, ale jest na tyle sprytny że
    > wycofał swoje dane z allegro.Teraz szukając ...... allegro odpisuje " nie
    > ma

    A teraz rada,

    jeżeli to co piszesz to prawda to idź na policję i zgłoś sprawę wyłudzenia.
    Tylko to może go ostudzić, inaczej nie da ci spokoju.