  • Data: 2005-11-14 14:11:48
    Temat: Proba wyludzenia? dlugie..
    Od: "robert" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupe! Dzis rano otrzymalem emaila Takiejn tresci:
    "Witam.
    Transceiver zakupiony u Pana niestey jest cholernie zniszczony. Zmuszony
    byłem oddać go do servisu w Łodzi i jest tam już miesiąc. Przed tym
    chorowałem więc nie mogłem się sprawą zająć. Dziekowałem Panu za radio nie
    wiedząc jakie spustoszenia w nim Pan poczynił. Poniżej treść ostatniej
    wiadomości z Łodzi - z servisu. Na razie proponuję polubowne załatwienie
    sprawy. Co Pan proponuje. Albo zwrot całości moich pieniędzy, albo pokrycie
    kosztów naprawy. W przeciwnym przypadku swoich praw dochodził będę przez
    prokuratur ę i sąd.Proszę przyjąć do wiadomości że mam całość dokumentacji
    (sciągniętą nawet aukcję z allegro - łącznie z listami) a umowy nawet ustne
    zobowiązują tak samo0 jak pisemne.."

    Dlej nastepny......No i co z tego że Pan wycofal z allegro swój znak ? Ano
    nic bo nadal jest aukcja xxxx choć bez obrazka. Ten obrazek mam bo
    sciągnałem całość wtedy jak rozmawioałem z Panem hihihi ! Z obrazkiem poślę
    Panu nieco poźniej bo wychodzę....."

    Dalej pisze do mocich akcjonariuszy :

    "Szan.Panie . Znalazłem pańską opinie na allegro dla ....Ten człowiek
    naciągnał mnie na 1.700 zł. Poszukuje go, ale jest na tyle sprytny że
    wycofał swoje dane z allegro.Teraz szukając ...... allegro odpisuje " nie ma
    takiego użytklownika". Ponieważ niedawno Pan wysyłał dla niego oaczkę, więc
    może posiada Pan jego adres. Jestem rencistą (I grupa inwalidzka, więc
    trudno mi tam pojechać, a kwota jest znaczna i długo ją składałem.) Być może
    jeśli nawet nie ma Pan w notatkach, znajdzie Pan we wpłacie do banku.Tak
    więc bardzo proszę o pomoc.."

    Zastanawiam sie nad tym wszystkim :
    1)Przedmiot sprzedany byl uzywany (nie bylem pierwszym wlascicielem.) po
    zakonczeniu aukcji w ktorej nie bylo licytujacych,przyslal propozycje kupna
    za dana kwote.Coz zgodzilem sie skoro probowalem kilkakrotnie sprzedac bez
    skutku..trudna sytuacja rodzinna
    2) kwota ktora tu podaje jest zawyzona o prawie dwiescie zlotych..posiadam
    rachunki i kopie przelewu
    3)Swojego znaku nie wycofalem z Allegro i nadal na nim widnieje ,(dane
    tez)czynnie kupuje i sprzedaje..wiec skad wzial te przypusczenia..
    4)W/W email otrzymalem dokladnie 3 miesiace po otrzymaniu tego
    potwierdzenia:

    >" Panie Robercie, mąż jest w szpitalu.
    >Z radiem wzystko ok, tam coś chyba w transporcie się rozlegulowało,
    >ale już podkręcone i jest wporządku.
    >Beata "...(Dalej dane imie i nazwisko)
    Oczywiscie posiadam dokumentacje wymiany emaili pomiedzy zainteresowanym a
    moja osoba ...oto jedna z nich..(oczywiscie prowadzilem rozmowy do pelnego
    wyjasnienia sytuacji-oczekujac oficjalnej opini ,bedac gotow zwrocic
    gotowke,nigdy nie wiadomo w jakim stanie przesylka dojdzie do wlasciciela,w
    takim przypadku poprosil bym o zrot sprzetu oraz wniosl bym przy poparciu
    osoby kupujacej o reklamacje u przedstawiciela kuriera.)
    "Witaj robert!

    > Nadal testuję TRX - i okazuje się że na 80-siątce sygnał jest dobry.
    > Sprawdze wyżej i znowu dam ci znac. Może ten mojm kolega mam cos sam z
    > odbiornikiem. Może to potrwać kilka dni więc nie przejmuj sie puki
    > czas. Jesli sygnał na wyśszych pasmach będzie pozytywny to o tym
    > napiszę.
    >
    > --
    > Pozdrowienia,
    Witajn Robercie !
    > Sprawdziłem 3,5 i 7 - jest dobrze dalej nie mogłem bo zachwile muszę
    > się zameldować w szopitalu. Serce. Jak wrócę dam znać....

    .

    Wiec co mam z tym fantem zrobic,co proponujecie,zastanawiam sie czy nie
    skierowac sprawy do prokuratury..
    .Kto wie co przez te 3 rowne miesiace ze sprzetem sie dzialo ,po drugie
    dlaczego az miesiac lezy sprzet w jakim serwisie i mnie teraz informuje o
    tym fakcie?Nie otrzymalem od tego Pana kopi rachunku,czy tez sczegolow
    naprawy od tego serwisu.Jedynie tylko zmianka napisana przez tego pana.
    Robert