  • Data: 2005-11-04 10:18:04
    Temat: Re: Prawo squatersów
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dkf46b$8eg$2@opal.futuro.pl...

    > ludzi ktorzy nie maja dachu nad glowa, jak widac to obchodzi

    ale oni maja dach nad glowa, tyle ze nie chca z tego dachu korzystac.

    Wiesz, jestem wspolwlascicielem 3 kamienic w pewnym miescie.
    Mieszkaja tam rozne mendy, niektore jeszcze zakwaterowane przez miasto.

    Nie dosc ze wiekszosc czasu to panstwo mowilo mi za jaka cene i kogo mam tam
    przetrzymywac.
    To teraz czesc mend nie placi, chleje i demoluje mieszkanie. Ale zgodnie z
    prawem ja ze swojej wlasnosci nie moge ich wywalic.

    Ciekawe jak ty bys spiewal jak to tobie wlazla by taka holota do domu,
    zamieszkalaby, robiliby sobie remonty, a ty nie mialbys ich prawa wywalic ze
    swojej wslasnosci.

    Jak ci zal tak tych darmozjadow, to zakwateruj ich u siebie, remont Ci moze
    zrobia i bedziecie wszyscy zadowoleni - co ci szkodzi??

    > a on ich bezprawnie wywalil i ukradl ich rzeczy

    Bo mamy chore prawo, i dochodzi do absurdow.
    Nie tak dawno w srpawie dla reportera byl program o tym ze facet nie moze
    sie wprowadzic do swojego domu bo mieszka tam od dluzszego czasu jakas baba
    z dziecmi. Facet nie mial gdzie mieszkac, i musial wynajmowac jakas rudere.

    Zastanow sie kogo chroni te prawo, bo na pewno nie wlaascicieli a nierobow i
    darmozjadow, ktorzy uwazaja ze im sie nalezy

    > jestem ciekaw kto bedzie mial wieksze problemy jak sprawa trafi do sadu :)

    Mam nadzieje ze w koncu ktos zmieni obowiazujace prawo, i zacznie sie
    ochrona wlasnosci.
    Bo szlag mnie trafia jak moja wlasnoscia caly czas dysponuje panstwo!!

    Jacek