  • Data: 2005-11-04 12:04:31
    Temat: Re: Prawo squatersów
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dkfi9c$f1v$1@opal.futuro.pl...

    > ochronka jest tylko w zimie, poza tym w rzeczonej sprawie wlasciciel sam
    > jest sobie winien i miedzy innymi dlatego mi go nie zal i opowiedzialem
    > sie po drugiej strony barykady

    nie, obecnie ochrona jest caly rok, bo w Polsce nie wykonuje sie juz wyrokow
    eksmisyjnych na bruk

    > no widzisz i kazdy normalny tak robi, przypuszczam ze i w tej rzeczonej
    > sprawie moglo tak byc, wlasciciel jest albo glupkiem albo cwaniakiem, ani
    > jednych ani drugich mi nie zal

    A jak ten normalny jest chory, albo wyjechal na miesiac za granice??

    > zawsze mozna dogadac sie z kims z okolicy i za przyslowiowa flaszke
    > otrzymywac regularne raporty, ale jak wyzej...

    Mozna, ale nie trzeba. W panstwie prawa nikt nie powinien zajac twojej
    nieruchomosci

    > no, w tym wypadku i wlasciciela mam nadzieje :>

    A ja mam nadzieje ze nie, i ze w koncu ktos zmieni idiotyczne prawo, ktore
    da wlascicielom zarzadzac swoja wlasnoscia

    > potem nie bedzie sadzenia, przyjda z policja, nakazem i bys musiala ich
    > wpuscic, przeprosic i jeszcze mialabys nieprzyjemnosci i mam nadzieje ze
    > tak wlasnie bedzie w tym przypadku

    i to jest chore

    > a skad wiesz ze ich nie stac, squat to styl zycia i w kawalerce sie nie
    > zmiesci

    to jest wlasnie ich problem

    > ehh kira, lubie cie bo sensownie gadasz, ale nie przeczytalas tego co
    > napisalem na poczatku _w_tym_konkretnym_przypadku_ tak, jestem za
    > squatersami, a nie za wlascicielem ktory jest albo glupi albo zbyt cwany

    To squatersi sa cwani, jak chca sobie tak mieszkac to niech sobie kupia
    swoja nieruchomosc a nie zajmuja czyjsc dom!!

    Jacek