  • Data: 2005-11-04 12:30:45
    Temat: Re: Prawo squatersów
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SzerszeN wrote:

    > ochronka jest tylko w zimie

    E-e, przez cały rok wywalić na pysk nie można.

    > poza tym w rzeczonej sprawie wlasciciel sam jest sobie winien
    > i miedzy innymi dlatego mi go nie zal i opowiedzialem sie po
    > drugiej strony barykady

    Pardon, ale jego winą jest to, że nie chciało mu się co chwilę
    sprawdzać, czy jakiś kretyn mu się nie wpierniczył do domu?...

    > zawsze mozna dogadac sie z kims z okolicy i za przyslowiowa
    > flaszke otrzymywac regularne raporty, ale jak wyzej...

    Nic jak wyżej. Czemu do cholery ciężkiej miałabym ponosić
    dodatkowe koszta? Z powodu idiotycznego prawa?

    > potem nie bedzie sadzenia, przyjda z policja, nakazem

    Nakazem czego, wpuszczenia ich do MOJEGO domu, w którym już
    ich żadnych rzeczy nie ma i z którego oficjalnie nigdy nie
    korzystali? Bez jaj.

    Kira