  • Data: 2005-11-04 12:06:31
    Temat: Re: Prawo squatersów
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dkfigi$f3h$1@opal.futuro.pl...

    > jesli bede tak glupi jak ten wlasciciel to sam bede sobie winny

    Aha, rozumiem ze nie mamy w naszym kraju juz prawa wyjechac na wakacje, bo
    to jest glupota przeciez

    > roznica pomiedzy nami w podejsciu do tego problemu polega na tym, ze ja
    > potrafie na niego spojzec spokojnie i z boku, toba targaja osobiste emocje
    > bos "kamienicznik" ;)

    Nic mna nie targa, po prostu rozumiem faceta - wlasciciela i tyle.

    Rozumiem ze nasze prawo to absurd, ktore zabralo wlascicielom prawo do ich
    wlasnosci

    > dla mnie kazdy przypadek jest inny, w twoim problemie z twoimi mentami
    > jestem za toba i jak bym byl na twoim miejscu tez chetnie bym meneli w
    > srodku najgorszej zimy wystawil na podworko, ale w omawianym problemie
    > jestem za squatersami, bo niepodoba mi sie podejscie wlasciciela i tyle

    Widzisz, czy dzialanie wlasciciela jest moralne czy nie to jest wlasnie inny
    aspekt tej sprawy.
    Ale zgodnie z prawem powiniem moc zrobic to co zrobil

    Jacek