  • Data: 2005-11-03 10:15:44
    Temat: Re: Prawo squatersów
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 02 Nov 2005 14:57:50 +0100, SzerszeN napisał(a):

    > wez tylko pod uwage, ze oni nie wlamali sie do cudzego domu, tylko
    > weszli to jakiegos pustostanu ktorym sie pies z kulawa noga nie
    > interesowal, dopiero jak oni zaczeli cos przy nim robic, wyremontowali
    > dach i pewnie wnetrze odnalazl sie wlasciciel ktory w ten sposob na nich
    > zarobil
    Do rozważań na temat sposobów wywalenia wrednych i brzydkich dzikich
    lokatorów oraz psioczeń na idiotycznie niesprawiedliwe prawo proponuję
    dodać rozstrząsanie np. następującej sytuacji:

    podpisana wieloletnia umowa na najem, pieniądze wpłacone z góry, ulepszenia
    poczynione w lokalu dużym kosztem za wiedzą i zgodą (a nawet pisemnym
    zobowiązaniem do refundacji po rozwiązaniu umowy) właściciela i ....
    pewnego dnia zastane przez najemcę na zewnątrz lokalu rzeczy (nie
    wszystkie), zmienione zamki i właściciela ze stanowiskiem:
    "się rozmyśliłem, oddam jek bede mniał."

    Sądzę, że znakomicie to ułatwi rozważania.

    --
    pozdro
    poreba