  • Data: 2005-11-03 18:32:07
    Temat: Re: Prawo squatersów
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SzerszeN wrote:

    > smieszne jest to ze latami stala chalupa wolna, popadala
    > w ruine

    Mam rozpoczętą budowę, na której skończenie chwilowo mnie
    nie stać, więc tak sobie stoi wolna. Mówisz, że może mi ją
    z tego powodu ktoś ukraść?

    > a nagle jak ktos doprowadzil ja do takiego stanu ze mozna
    > w niej zamieszkac, wlasciciel sie budzi ze to jego

    No, jakby mi to ktoś skończył to bym się nie obraziła. Lubię
    jak mi ktoś prezenty robi, zwłaszcza takiego kalibru. A jak
    ktoś kończy nie swój dom, to chyba zdaje sobie sprawę, że
    właścicielowi prezent robi, no nie?

    > ok skoro ich wywala niech zaplaci za remont

    Niby czemu? Pytali go o zdanie? Umowę jakąś mieli? Zgodził się
    że im to zwróci? Jak nie, to było nie ruszać.

    > albo niech im pozwoli doprowadzic ja do stanu sprzed
    > remontu czyli do poprzedniej ruiny

    To się w drugą stronę tak łatwo nie da. Jak ma ich pilnować,
    żeby mu nie zrujnowali tak, że już się z tym nic nie da?

    > squatersi sie sfrajerzyli

    I to jest clow imprezy.

    Kira