  • Data: 2007-02-21 00:13:11
    Temat: Re: Prawo spółdzielcze i budowlane
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Qn wrote:

    > zrobic w ramach wlasnosciowego prawa do lokalu spóldzielczego. Konkretnie
    > chodzi o to czy mozna instalowac na scianie budynku (przy swoim mieszkaniu
    > oczywiscie, nie gdziekolwiek) antene satelitarna (nie ma balkonu niestety).
    > Podobno nie mozna tego zrobic, jedynie okno jest prawnie do mojej

    Oczywiście, że nie możesz bez zgody - ty masz prawo do lokalu, ale
    właścicielem budynku jest spółdzielnia. I finito.

    [ciach]

    > się zacznie... i następni będą montowac.... Wg mnie to jest chore, bo skoro
    > są chętni to czemu im zabraniac - w koncu spoldzielnia jest dla ludzi a nie
    > odwrotnie... Bardzo proszę o jakąkolwike pomoc.

    Owszem. Dla ludzi. A nie jednego ludzia.

    Spróbuj zaagitować innych spółdzielców i na właściwym zebraniu
    przeforsować stosowny wniosek, ale osobiście nie widzę większych szans
    na zaagitowanie do dowolnego dziurawienia ścian/dachu domu i doczepiania
    doń różnych dodatków.

    [ciach]

    > ps. nie wykluczam płatnej porady prawnej o ile będzie ona gwarantowała
    > wygraną - czyli zainstalowanie anteny sat.

    Sprzedaj mieszkanie w spółdzielni i kup sobie domek ;->

    Pięć stówek się należy ;->