    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracy- zagranica-nietypowe
    Date: Mon, 20 Aug 2007 08:13:41 +0200

    Patrze, patrze a tu Iwon(K)a porozsypywal nastepujace haczki:

    > no wiem. przymusu nie ma, ale chyba jakies wyjasnienie sie nalezy.

    Dla kogo takie wyjasnienie? Dla nauczyciela? To tylko kwestia
    'standardow', 'dobrego wychowania'. Dla rodzicow? Jesli to platna szkola
    to mozecie wymusic 'wyjasnienia'. Jesli bezplatna - to macie marne
    szanse, nie Wy jestescie strona w sporze. Wy mozecie sie dopytywac czemu
    ten dobry nauczyciel juz nie pracuje ale to czemu tenze nauczyciel
    zostal o tym poinformowany 2tyg przed rozpoczeciem roku i nie otrzymal
    zadnych wyjasnien - to nie jest sprawa rodzicow.

    --
    badzio