  • Data: 2015-09-26 16:05:25
    Temat: Re: Prawo pracy ;-) Co jest korzystniejsze dla pracodawcy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Sep 2015, RadoslawF wrote:

    > I tylko zapominam z okazji tych wspaniałych plusów że nie
    > odkładam na swoją emeryturę i za jakiś czas czeka mnie
    > bolesne zdziwienie.

    W sprawie formalnej: błąd leży w słowie "swojej".
    CEF pisze o stronie *pracodawcy*.
    Merytorycznie, "niepracownik" może sobie płacić samemu składki ZUS
    (acz zdaje się wtedy zdrowotna wysoko wychodzi), i summa summarum
    dla spełnienia wymogów Twojego pytania dochodzi podpytanie czemu
    tego nie zrobi.
    CEF pisał o kosztach występujących MIMO pominięcia sprawy kwoty ZUS!

    pzdr, Gotfryd