  • Data: 2015-09-28 00:12:23
    Temat: Re: Prawo pracy ;-) Co jest korzystniejsze dla pracodawcy?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cef"

    Jeden płacze i drugi płacze :-)
    Ktoś tu już podkreślił, że przy 3000
    wynagrodzenia, bo o takim mowa, to nic nie zostaje.
    Dodatkowo za kolejne kilka czy kilkanaście lat kwoty te będą mocno
    spłaszczone. Widać to w prognozach, które przychodzą z zus i
    tez z własnych kalkulacji (np moja przewidywana emerytura
    różni się o kilka stówek od tej, którą wyliczają mojej żonie,
    która praktycznie przepracowała raptem kilka lat)
    Pomijam pomysły polityków choć te są całkiem realne, skoro w ramach
    programu wyborczego można ogłosić likwidację zus.
    Odkładajmy sobie a potem wszyscy dostaną po tysiaku, bo więcej w kasie
    nie ma?
    ---
    Jakie chłopie odkładanie ? Pieniądze, które Ty wpłacasz na ZUS są wydawane
    na aktualnych emerytów. Kiedyś ktoś na Ciebie będzie wydawał. To jest
    normalny podatek.