  • Data: 2015-09-20 22:53:22
    Temat: Re: Prawo pracy ;-) Co jest korzystniejsze dla pracodawcy?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-20, cef <c...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Właśnie zakwestionowałaś sens szarej strefy :-)

    Trochę racji ma. Gdyby "pod stołem" ograniczało się do PITu, to nikomu
    by się to nie opłacało. Ale że jest jeszcze ZUS, to "przyoszczędzić" się
    niestety da, bo "pracownik" dostaje netto, "pracodawca" wprawdzie te
    netto ma opodatkowane, ale zyskuje na różnicy w składkach.

    A UoD się nie nadaje dla wszystkich.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl