    From: Mikaichi <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Date: Sun, 25 May 2008 20:18:13 +0200

    Użytkownik Jotte napisał:

    > To by się mogło różnie okazać.
    Ale rozwin, coz takiego mogloby mi szkodzuic za zwolneinie
    niepotrzebnego firmie pracownika.
    Tak wiem PIPy i inne srypy i kontrole z urzedu skarbowego i od trójcy
    przenajswietrszej, i najscia swiadkow jehowy.

    > Coś by sie znalazło. Zawsze.
    > Albo i za nic. Kontrolnie.
    Czyli c*ujabytam zdzialali. No ale eks-prtacownik mialby
    zajebisciewielka satysfakcje :)
    No to niech ma, tyle mu zostalo.

    > Bardzo by mi to odpowiadało - brać kasę za nic pracując gdzie indziej.
    > Przecież podejmując takie działania trzeba się z tym liczyć.
    > A w tym czasie jak już pisałem - PIPa, US i cała reszta...
    Ziefff, no i?
    Popracujesz sobie gdzi eindziej, naslesz pipy i srypy. I miej te swoje
    piec minut w zyciu, zalosny etatowcu. W tym czasie ja mimo pip i sryp
    bede sobie zyl dalej :)

    > Nie zaszkodzić.
    > Wyrównać rachunki.
    No widze, ze znow pokazujesz swoja dwulicowa moralnosc ;)

    Widze tez, ze bardzo osobistym urazem byloby dla ciebie, gdyby
    pracodawca cie zwolnil.

    "Mnie, Jottwego, jakis kapitalistyczny krwiopijca SMIE ZWALNAIC!@ Juz ja
    mu POKAZE!!!!!"

    ;))))

    Krzykacz jestes. Coś jak pudelek.
    Duzo jazgotu, a nawet jak ugryzie to nie boli ;)

    > Skąd wiesz, czy nie nazywam się Kowalski? ;))
    Ni jesteś z tych kowalskich ;)

    > Co ty? Czytać nie umiesz?
    Upewniam sie.
    O tym?

    > Zawsze jest pierwszy raz i wówczas zaskoczony paszczę otwiera ze
    > zdumienia. ;)))
    ...i zatrudnia jakiesgos ucisnionego etatowca za minimalna krajnowa,
    zeby ukladal te papierrki. No a jego pensje robi z poprzycinanych premii
    reszty zalogi :D

    > Byłeś kiedyś na rozprawie z udziałem biegłych?
    Niestetyy tu masz racje - nasi biegli sa... biegli z nazwy tylko :/