  • Data: 2008-05-25 19:15:47
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g1caq0$jh5$4@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > Nie pracowników zmartwienie.

    No i?
    Dalej układ jest taki, ze to pracowenika zastepuje sie innym raz po raz.
    Teraz nawet czesciej, bo opracownicy wedruja od jednego do drugiego.
    Wiec jest dokladnie jak napisalem.

    > Ty ignorant jesteś zwyczajny.
    > Oni muszą na tę pensję zarobić, a ty musisz tak zorganizować pracę aby
    > to było możliwe.

    Yyyyy no i? Jak to ma sie do mojego ignoranctwa?

    > Chętnych będziesz miał przez tydzień, miesiąc.
    > A potem nie będziesz miał nic - ani chętnych, ani zysków, ani firmy.

    Moja fgirma i moj problem za ile zatrudnie pracownikow.

    Chcialem ci tylko pokazac, ze nei masz racji twieredzac jakoby nie mozna
    bylo zastapic pracownika pracownikiem. Bo mozna. I robi sie to.