  • Data: 2008-05-25 15:24:56
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Jotte <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-05-2008 o 23:31:05 Mikaichi <m...@v...pl> napisał:

    > Ale wtedy czlowiek zaczyna siwiec ;)
    Lub łysieć.
    Tak to niestety jest.

    > Hmmm, polemizowalbym o tej wikszosci. No chyba, ze twoj pracodawca tez
    > cie dyma?
    Nie pracodawca, a pracodawcy - mam więcej niż jednego.
    Oczywiście, że probowali mnie dymać i to bez mydła.
    Z różnym skutkiem, znam hołotę jak zły szeląg.
    Wielokrotnie widziałem też jak inni są dymani, jak nie dawali sobie rady
    ze sprostaniem tej sytuacji (powodem okoliczności osobiste bezwzględnie
    wykorzystywane przez pracodawcę-h*ja, brak asertywności, oportunizm, aż na
    zwykłym tzhórzostwie skończywszy).

    --
    Jotte