  • Data: 2008-05-23 21:46:25
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:
    > co ja misje mam jakąś bzdury korygować?
    a skad ja mam wiedziec, jakie masz misje ;)

    > To nie jest usprawiedliwienie postępowania wbrew prawu.
    Eeeeeee?
    Jakiemu "wbrew prawu" znowu?
    Rozmawialismy o najnizszej krajowej, ale ona jest zgodna z prawem...
    chyba... nie wiem co na to konstytucjonalisci ;)

    > Wiedza pracowników o podstawowych zapisach prawa pracy jest często
    > równie żenująca jak i "pracodafców", ba - to niemal reguła.
    > Pracownik bałwan nie przeczytał nawet KP to pracodawca-oszust wali go po
    > rogach, a nawet często sam tego kodeksu dureń nie przeczytał.
    Roznica jest taka, ze pracodawca ma czesto ludzi od tego, zeby ten
    kodeks za niego przeczytali ;)

    > Tylko, że to niczego nie zmienia. Nieznajomość prawa w żaden sposób nie
    > uzasadnia jego łamania.
    Ale dotyczy to obu stron, nieprawdaz?

    Po za tym ja rozumiem,. ze jak jakis pracodawca lami eprawo pracownicze,
    to pracownicy bija na alarm i leca gdzie trzeba. I koniec piesni. PIPa
    czy inny urzad trzepie pracodawce, ten sie skruszy, poprawi i jest luz-blus.

    Ja to tak widze.

    > Nic nie stoi na przeszkodzie połaczenia przyjemnego z pożytecznym. Czyli
    > wyrównania rachunków z postawą obywatelską (czy też powrotem na właściwą
    > drogę).

    Zostawmy to, kazdy ma inne zdanie odnosnie tego, czy "postawa
    obywatelska" w akcie zemsty to postawa obywatelska ;)

    > Uważam, że jesteś na tyle bystry, że dasz radę.
    > Ale może się mylę?

    O rany, ale komplement, nie trzeba bylo ;)