  • Data: 2008-05-23 22:47:49
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrng3e8mk.767.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    Tu się podepnę z odpowiedzią na post
    news:slrng3ecgb.7am.proteus@pl-test.org
    Bo mi ałtluk się buntuje co do rozgałęzienia wątku (faktycznie przesadnego),
    a nie chce mi się innym progsem szperać.

    > Odprawa przysługuje tylko przy firmie >20 osób, czyż nie?
    Nie, nieprawda. >= 20.
    Ale nawet jak ktoś się decyduje zatrudnić w jakiejś gównianej kilku-
    kilkunastoosobowej firemce to wie na czym stoi.

    > Wypowiedzenie 3-miesięczne to masz dopiero po 3 latach ZTCP.
    W każdym razie jak wyżej - wie na czym stoi.

    > Kontrakty też można zawierać w różny sposób i mieć w nich
    > np. 3-miesięczny okres wypowiedzenia. :P
    Co to jest wg ciebie kontrakt i jak jesty umocowany prawnie?

    > Jeśli będę musiał, to ludzi zwolnię
    Pewnie.
    Albo oni zwolnią ciebie.
    Z obowiązku wypłacania należności.