  • Data: 2008-05-23 22:00:42
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g17dha$37l$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > No to w swiadectwie pracy.
    > ;)
    No to je będziesz prostował. Doucz się co może być w treści świadectwa pracy
    zanim zaczniesz gadać.

    > Porownuje i nie widze konfabulacji.
    Widocznie jesteś ślepy lub nie rozumiesz pojęcia cytat.

    > No oswiec mnie co chciales napisac, piszac to co powyzej? :>
    Nie chce mi się.
    Po cholerę mi oświecać gościa, który nie rozumie co czyta i pisze?

    > Czyli wyraziles swoja opinie o satysfakcji czy nie? Uznales ja za cos
    > bardzo duzego, wartosciowego i istotnego? Czy nie?
    Jak rozumiesz (zrobię takie karkołomne założenie) to o co teraz pytasz nie
    ma nic wspólnego z konfabulowanym przez ciebie "cytatem" z mojej rzekomej
    wypowiedzi.
    Odpowiadanie nie ma więc sensu.

    > Nie jestes lekarzem, wiec daruj sobie te pseudo-madre gatki ;P
    Skąd wiesz, czy nie czytam cię w obecności lekarza odpowiedniej
    specjalności?

    --
    Jotte