  • Data: 2008-05-23 21:51:44
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:

    > A masz rodzinę na utrzymaniu, której musisz zapewnić stabilne źródło
    > dochodu?
    Zapewniema cie, ze mozna z freelancerki miec stabilne zrodlo dochodu.
    Tylko, ze mozesz nie zrozumiec, jak nie majac comiesiecznej pensjki
    przeslanej na konto w wysokosci podstawa+premia moze byc to stabilne.
    Ale moze.

    > Zamówienie na dzieło raz jest, innym razem nie ma.

    A jesli ci powiem, ze zamowienia sa tak czesto, ze moge wybierac ktore
    robie? :)

    > A rachunki są zawsze.

    Nie zawsze. Mniej wydzwonisz, mniej zaplacisz. Mniej nakupisz, mniej
    zaplacisz. Mniej pradu zuzyjesz... itp.

    > Osobiście bardzo lubię korzystać z umów cywilno-prawnych, ale jako
    > dorabianie, nigdy nie uczyniłbym z tego jedynego źródłą dochodu.

    No coz, kazdy ma jakiegos bzika. Ale nie martw sie, jeszcze jakies ...
    mniej niz 10 lat temu moim marzeniem byla praca od 9 do 17, 5 dni w
    tygodniu, i zeby ktos przyszedl, powiedzial mi co mam rrobic i na koniec
    miesiaca zaplacil tykle samo, bez wzgledu czy prqacowalem duzo czy malo,
    czy robilem ciekawe czy nudne rzeczy. Ale zrozumialem, ze bycie
    niewolnikiem nie jest fajne. A fajne jest robic to co sie lubi ;)