    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Date: Wed, 21 May 2008 00:12:16 +0200

    W wiadomości news:g0vh09$9mr$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > Umowionej, choc w naszym przypadku bardziej zastanej. Bo si enei umowili
    > co do tego konkretnie. Noi z jednej strony pracodawca chce polozyc reke na
    > tym, z drugiej pracodawca nie chce.
    Chyba się trochę gubię - chce pracodawca, nie chce... ;)))

    > Coz, zasady dobrego programowania maja szanse neibawem zostać z-ISO-wane,
    > jesli jeszcze nie są. Trzeba brac pod uwage, ze programowanie jest
    > wzglednei od niedawna "na swiecie".
    Aaaa, to dlatego w pierwszym rzucie zISOwano krzywiznę bananów i sferyczność
    jabłek? Są pierwsze w kolejce... ;)))

    > Instrukcja to tez dokumentacja produktu. A dokladniej - czesc dokumntacji
    > przeznaczonej dla uzytkownika.
    To dlaczego help w niektórych _komercyjnych_ dystrybucjach paraunixów jest w
    angielskim?

    > Przy sofcie jest jeszcze trudniej, bo jest:
    > - dokumentacja uzytkownika (mozna nazwac instrukcją obsługi)
    > - dokumentacja administratora (wydzielona czesto, ale też mozna nazwać
    > instrukcja obsługi dla zaawansowanych)
    > - dokumentacja developera (tego sie nei nazywa instrukcją ;))
    Ooo, to już czyste dywagacje.

    > Nie ma jekiegoś egzaminu panstwowego zeby byc ksiegową? Zdaje sie ze jest,
    > chyba, ze mi znajoma przez lata wciskala kit ;)
    To chyba zależy. Z tego co mi moja połowica mówiła (księgowa, za
    przeproszeniem) to na biegłego księgowego, jakiegoś rewidenta czy biurwę z
    policji skarbowej to tak, ale księgowiną w jakiejś kilkunasto-
    kilkudziesięcioosobowej firemce to chyba może być każda jak ją zatrudnią.
    Nie wiem, dokładnie, nie będę się wypowiadał kategorycznie, a moja już śpi.
    :)))

    --
    Jotte