  • Data: 2008-05-20 20:36:00
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g0vaq1$ii9$2@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > Czekaj, czekaj - ja pisze o kompilatorze. To - jako narzedzie pracy -
    > dostarczyl pracodawca
    Skąd taki wniosek?
    Na pewno IMO nie był to jakiś język skryptowy zewnętrzenie interpretowany,
    bo by nie pisał o kodzie źródłowym programu.

    > Soft to pojecie bardzo ogolne :)
    Sam go użyłeś.

    > Gra idzie o prawa autoskie majatkowe do kodu zrodlowego oprogramowania, z
    > tego co pamietam poczatek watku. Kto ma source, ma wszystko ;)
    Chyba nie całkiem tak. Jest jeszcze dokumentacja techniczna zawierająca np.
    architekturę aplikacji, specyfikacje kompatybilności, wymagania sprzętowe i
    programowe, źródła zewnętrzne itd. itp, wszystko, co potrzebne do
    implementacji, a być może i dystrybucji.

    --
    Jotte