eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumentaRe: Prawo konsumenta
  • Data: 2004-11-30 19:21:57
    Temat: Re: Prawo konsumenta
    Od: Tasman <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bartek J. napisał(a):
    > Chcialbym zadac pytanie teoretyczne, ktore mam nadzieje nie przejdzie w
    > praktyke. Mam akwarium i załozmy ze kupie do niego grzalke firmy XYZ.
    > Grzałka sie psuje, woda 35*C, ryby zdychaja. Oddaje grzalke na gwarancje i
    > prosze o dowod zepsucia towaru. Ryby byly warte 300zl. Czy firma XYZ powinna
    > wyplacic mi odszkodowanie??
    > Pozdrawiam
    > Bartek
    >
    jesli w opisie grzałki są fałszywe informacje, które nie mają miejsca w
    rzeczywistości, jest jakiś błąd, to powinni uznać reklamacje, jeśli zaś
    temperatura miała wg grzałki wynosić 35 stopni, to na jakiej podstawie
    uważasz, że grzałka powinna być zwrócona ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1