eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenta › Re: Prawo konsumenta
  • Data: 2004-12-01 07:37:16
    Temat: Re: Prawo konsumenta
    Od: ">>torpis<<" <torpis66/beztego/@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Dnia 2004-11-30 (20:03:24) można przeczytać:

    BJ> Chcialbym zadac pytanie teoretyczne, ktore mam nadzieje nie przejdzie w
    BJ> praktyke. Mam akwarium i załozmy ze kupie do niego grzalke firmy XYZ.
    BJ> Grzałka sie psuje, woda 35*C, ryby zdychaja. Oddaje grzalke na gwarancje i
    BJ> prosze o dowod zepsucia towaru. Ryby byly warte 300zl. Czy firma XYZ powinna
    BJ> wyplacic mi odszkodowanie??
    BJ> Pozdrawiam
    BJ> Bartek

    To jest tak jak z gwarancja na dysk, a nie na dane, ktore sa
    niejednokrotnie duzo wiecej warte

    --
    Pozdrawiam,
    "..dokonałem zwrotu o 360 stopni.." cyt. Lech Wałęsa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1