    From: Daniel Pyra <d...@g...spamik.be.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Date: Sat, 29 Aug 2009 15:22:37 +0200

    Tomaszek pisze:

    > Dlaczego? Jeśli to jest prywatna własność to decyduje właściciel.

    Brednia do sześcianu. Na swoim prywatnym terenie możesz sprzedawać
    narkotyki? W swoim prywatnym parku możesz gwałcić dziewice? Teren
    prywatny nie jest eksterytorialny.

    > Zwróć uwagę na jedną sprawę: niepełnosprawni to mniejszość. Większość
    > ludzi jest pełnosprawna.

    I co z tego? W USA mieszka więcej białych, to dawało im prawo
    zakazywania czarnoskórym korzystania z tych samych autobusów? Jeśli
    ludzie nie rozumieją podstawowego prawa, że ludzie są równi, trzeba im
    to uświadomić odpowiednią ustawą.

    > Dlaczego większość ma się przystosowywać do
    > wymogów mniejszości. Oczywiście może, ale nie musi. Nigdy w historii
    > ludzkości tak nie było i mam nadzieję, że póki homo sapiens zachowa
    > swoje ludzkie cechy tak nie będzie.

    Co ma piernik do wiatraka? Biznes można prowadzić wyłącznie w określonym
    kontekście prawnym; jeśli nie odpowiada Tobie system prawny obowiązujący
    w UE, nie musisz tu prowadzić biznesu. Możesz spróbować założyć swoje
    własne państwo z własnym prawem, ale nie wróżę sukcesu.

    Pozdr.!
    (D)