  • Data: 2009-08-29 12:26:57
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: Tomaszek <t...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gan pisze:

    > Ja tutaj nie widzę dyskryminacji. Dyskryminacja by była gdybym był w
    > krawacie a ty byś mnie nie wpuścił bo jestem na wózku inwalidzkim (a osoby
    > sprawne wpuszczałeś).

    Tabliczka przed wejściem: Impreza dla osób pełnosprawnych w strojach
    wieczorowych. Dalej dyskryminacja?

    Dlaczego dla niepełnosprawnych?

    Uzasadnienie dla normalnie myślących:

    - mój lokal, moje prawo wpuszczać do mojego lokalu kogo mi się podoba

    Uzasadnienie przed poprawno politycznym sądem:

    - lokal nie przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

    Wniosek: zawsze znajdę wytłumaczenie, jeśli moją złą wolą będzie jakąś
    grupę społeczną dyskryminować. Takich spraw nie powinny regulować żadne
    przepisy. Po co takie przepisy, których:

    1.Nikt lub prawie nikt nie będzie przestrzegał, jeśli tylko nie będzie
    chciał
    2.Zawsze będzie można je w jakiś sposób obejść, w ten czy inny sposób

    | Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
    | ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org |