  • Data: 2009-08-29 12:35:37
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: Tomaszek <t...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gan pisze:
    > Jak się spotkają u kogoś w domu to mogą. Jak w klubie to jest już
    > dyskryminacja i nie ma o czym mówić.

    Dlaczego? Jeśli to jest prywatna własność to decyduje właściciel.

    Zwróć uwagę na jedną sprawę: niepełnosprawni to mniejszość. Większość
    ludzi jest pełnosprawna. Dlaczego większość ma się przystosowywać do
    wymogów mniejszości. Oczywiście może, ale nie musi. Nigdy w historii
    ludzkości tak nie było i mam nadzieję, że póki homo sapiens zachowa
    swoje ludzkie cechy tak nie będzie.

    > Żaden mój znajomy
    > nie powiedziałby, że mu osoba na wózku nastrój psuje i dlatego nie należy
    > jej wpuszczać do klubu...

    Jeśli chodzi o stanowienie prawa, to nie interesują mnie poglądy Twoich
    znajomych, ani Twoje. Takie regulacje, jeśli w ogóle powinny zostać
    wprowadzone ( w co bardzo wątpię ) nie powinny dawać przywilejów nikomu.

    > Po Twoim wpisie już nie mam ochoty dalej prowadzić dyskusji bo albo masz 12
    > lat albo jesteś nieźle pokręcony.

    Dlaczego? Bo nie myśli tak jak Ty? Gdzie Twoja tolerancja? Ty go
    dyskryminujesz....
    | Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
    | ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org |