eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach › Re: Prawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych
    uczelniach
    Date: Fri, 10 Jul 2009 13:43:07 -0500

    cef wrote:

    > Czyli zła organizacja pracy :-)

    Ale to tak ja z pracownikami sezonowymi.
    Jablek nie zbiera sie przez cały rok. Zatrudnia sie tylko wtedy kiedy są
    potrzebni.
    Organizacja pracy z punktu widzenia ekonomii jest jak najbardziej rozsądna.
    Jak chcesz trzymać 10 babek na uczelni przez cały rok "do specjalnych
    zadań" tylko po to,żeby wykorzystać je przez tydzien do tego do czego
    zostały zatrudnione to nie ma sprawy.
    Tylko kto im będzie płacić. Może podniesiemy opłatę rekrutacyjną?