eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach › Re: Prawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach
  • Data: 2009-07-10 18:48:09
    Temat: Re: Prawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    cef wrote:

    > Ale po co etaty? Organizatora tam potrzeba.

    Ale po co?
    Organizator jest.
    Zatrudnia sie 10 osob na umowe zlecenie i juz.
    problem w tym, ze muszą to być osoby zaufane, zeby nie bylo jaj. dlatego
    szuka się wewnątrz.
    Zresztą po wprowadzeniu danych i tak weryfikuje dane inna osoba, żeby
    wyłapać pomyłki.
    A żeby uniknąc tysiąca odwołań wnioski osób, które są na granicy
    przyjęty/nieprzyjęty sprawdza się "recznie" każdą indywidualnie ze
    świadectwem w ręce.
    Żeby nie było jaj, że kolega kolegi się dostał, a nie powinien bo miał
    mniej punktów co kolega innego kolegi, który się nie dostał.
    Zwykła pomyłka, która zawsze może się zdażyć, tylko, że potem w
    wybiórczej możesz przeczytać artykuł na pierwszej stronie "przekrety na
    uczelni".
    Gorący temat i lepiej dmuchać na zimne.