  • Date: Tue, 03 Aug 2010 13:23:34 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!

    pmlb pisze:

    > Zgadza sie, mi sie pare spraw w UK nie widzi, ale akurat dbalosc o
    > spokoj w dzielnicach mieszkaniowych jest duzym komfortem i to powinno
    > byc przeniesione do Polski. Nie moze byc nad potrzebami czlowieka chec
    > zarobku przez kilku ludzi...

    Wiesz, te dzielnice mieszkaniowe trzeba najpierw pobudować. W opisanym
    przypadku to jest dzielnica mieszkaniowa w trakcie budowy. Częściowo
    zamieszkana.

    > Nie koniecznie, czasami wystarczy szanowac sie na wzajem.

    A'propos szanowania: czy mógłbyś łaskawie zacząć szanować język polski?

    [ciach]

    > Tylko, ze niedziela jest dniem w ktorym najwiecej ludzi nie pracuje i
    > poswieca go dla siebie i rodziny, nie jest milo jak ktos ten jeden dzien
    > zakluca bo ma chec na dodatkowy zysk. Dlaczego budowlaniec nie podejdzie

    "zakłóca" jeśli już. To po pierwsze. Po drugie inni ludzie też chcą
    zamieszkać i pewnie czekają niecierpliwie na te mieszkania. Dlaczego
    mają być pokrzywdzeni?

    > i np. nie zaoferuje p[ieniedzy w ramach zadosc uczynienia?

    A kto za to zapłaci? Przecież nie on tylko następni klienci.

    > Poza tym przesadzasz piszac o czwartku czy piatku... nikt o tych dniach
    > nie wspominal w tym temacie, chyba, ze to godzina 17 lub pozniej.
    > Nie rozumiem wiec dlaczego to dokladasz.

    Bo tak.

    > Naprawde nie widzisz roznicy w niedzieli a czwratku?

    Inaczej się nazywają?

    > To jest niestety polska zeczywistosc. Przede wszystkim, jesli deweloper
    > decyduje sie na oddanie mieszkan na placu budowy to on powinien zadbac,
    > by w godzoinach popoludniowych oraz w dni wolne o dpracy nie byly
    > prowadzone halasliwe prace - takie trudne? Owszem w Posce praktycznie do

    Przecież nie hałasuje dla przyjemności.

    > do zaakceptopwania, bo wiekszos ludzi ( w tym i ty) nawet nie zrozumie o
    > co chodzi!
    > A chodzi wylacznie o poszanowanie czlowieka.

    To i ty też go poszanuj - tego budowlańca, co może tylko dzięki temu ma
    robotę, tych co chcą tam mieszkać.

    > Tylko wowczas wiekszosc nie mogla by pracowac. Jak sadzisz dlaczego
    > prezydentem zostaje ten na ktorego oddano wiecej glosow? Ten z 1% wcale

    Chwila - mowa była o poszanowaniu człowieka. A ty wyjeżdżasz z wyborami....

    > nie musi byc gorszy ale prezydentem nie zostaje... prawda?
    > Jak odpowiesz sobie na to pytanie to zrozumiesz.
    > W p[rzypadku halasliwej pracy kolo domu w niedziele, to wkasnie
    > mniejszosc zakluca spokoj wiekszosci... To tak jak by prezydenta wybralo
    > kilka osob a nie reszta narodu. Rozumiesz teraz pojecie wiekszosci?

    Czyli teraz domagasz się walki o poszanowanie większości - a nie
    (każdego) człowieka.

    > Ze nie dopuszczaja pracy halasliwej w niedziele? Nie, bo wiem, ze sam
    > bym tego nie chcial. Dlatego to szanuje i rozumiem,.

    Ooo, na pewno by się znalazło coś hałaśliwego, co robisz ;->