  • Data: 2005-10-24 03:24:20
    Temat: Re: Prawo amerykanskie dot. drukarek
    Od: dora <d...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "wilma" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > kartce

    > O tym nie wiedziałem. Ale jeśli dobrze zrozumiałem tekst, to dotyczy
    > to tylko i wyłącznie jednego typu urządzeń. Kolorowych kserokopiarek.

    Nie. Dotyczy to drukarek laserowych w kolorze. Prawdopodobnie rowniez
    kserokopairek kolorowych. Granica zaciera sie, bo Xerox pali glupa, a
    rozne kombajny robia druk i kopiowanie jednoczesnie. Zreszta z duza
    dokladnoscia i zawrotna szybkoscia.

    > Zrobiłem test dla drukarki HP 710C polegający na oświetleniu
    > wydrukowanej kartki niebieskim światłem zgodnie z instrukcją zawartą w
    > tym artykule. Użyłem silnej latarki z fotograficznym filtrem błękitnym
    > oraz lampy UF. I nic. Żadnych kropek nawet pod lupa nie znalazłem.

    Tam jest lista drukarek u ktorych stwierdzono siec zoltych kropeczek na
    marginesie. To nie oznacza jeszcze ze sa to delikwenci.

    > każdym

    > http://msdn.microsoft.com/library/en-us/cpref/html/f
    rlrfsystemguidclas
    > stop

    > To jest akurat proste do obejścia, jeśli ma się świadomość zagrożenia.

    Nie zupelnie, kiedy ma sie Windows.