  • Data: 2005-10-24 12:17:23
    Temat: Re: Prawo amerykanskie dot. drukarek
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:dscijd.e8r.ln@ziutka.router...

    > Przez kod paskowy jakoś się nie da?

    Z tego co mi wiadomo, to w wypadku EAN-13 stosowanego w Polsce nie.
    Kod zawiera tylko dane dotyczące osoby mającej prawo do dysponowania
    danym kodem (zazwyczaj producent lub importer) oraz sam produkt
    identyfikowany poprzez numer produktu. Osoba uprawniona otrzymuje
    jakąś tam pulę i znakuje jak chce. Ale nie ma możliwości identyfikacji
    indywidualnej z uwagi na przeznaczenie tego kodu. On ma określać cenę.
    Ale zaznaczam, ze z tego co mi wiadomo, bo o tym myku z drukarkami w
    ogóle nie miałem pojęcia.