  • Data: 2005-08-11 13:38:59
    Temat: Re: Prawo Ruchu Drogowego - teren zabudowany
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak ty mało wiesz o życiu... A zwłaszcza o internecie.

    My starzyki tak mamy. Tak jak mówiłem, znasz się najlepiej na wszystkim.

    > W chwili, kiedy inni odpowiadali, mogli jeszcze u siebie nie mieć
    > wypowiedzi innych.

    Prawie pół godziny różnicy. Wciskaj kit młodym, starzyk się nie nabierze :)

    > PS: nie "prawo ruchu drogowego" a "prawo o ruchu drogowym" - tak się
    > nazywa ta ustawa, jeśli łaskawie spróbujesz jej poszukać.

    Gdybyś miał odrobinę zdolności abstrakcyjnego myślenia skojarzyłbyś ten tytuł z
    inną dyskusją na podobny temat. Ale żeby kojarzyć takie rzeczy trzeba być
    starzykiem. Ulecz kompleks - wejdź szybko na tamtą dyskusję i poucz szybko
    autora wątku. Jeśli łaskawie spróbujesz go poszukać.

    Diagnoza jak poprzednio - słaby materiał na dobrego kierowcę.

    Pozdrawiam

    Czapla