    From: "Romek Bieda" <r...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawnik. Co dalej?
    Date: Tue, 18 Feb 2003 20:32:33 +0100

    Użytkownik "josefine" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:b2tuli$10l$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > jeśli ktoś "męczy się" 5 lat na prawie to nie wydaje mi się żeby myślenie
    > kategoriach "co by tu zrobić żeby być bardziej konkurencyjnym"
    A moim zdaniem tylko takie myslenei ma sens. Za samo meczenie sie nikt
    nikomu nie bedzie płacił..

    > ukrywajmy " co by tu zrobić, żeby mieć z tego oprócz satysfakcji (A JAKŻE
    > !!!) jeszcze pieniądze" zwłaszcza w sytuacji, gdy sie ma na utrzymaniu
    > rodzinę - jest jak najbardziej uzasadnione.
    Zgadzam sie. Ale moim zdaniem najpier powinno sie myslec - co mnie
    interesuje w czym mam szanse byc dobry a potem dopiero jak z tego zrobic
    kase...

    > Powiem tak: pasja była, jest i - jak sądzę - będzie, a teraz najwyższy
    czas
    > się zastanowić jak z tego wyżyć.
    No to swietnie :)

    > Jeśli chodzi o aplikację - że sie dostanę w to nie wątpię (TO właśnie jest
    > moja PASJA) tylko JAKIM cudem mam za nią zapłacić?

    No widzisz to ja jednak mam wiksze watpliwisci co do tego czy sie dostane..
    No ale skoro ty jestes "pewniak" to gratuluje :)
    Jak za nia zapłacic ..prawde mówic nie rozumim pytania...Jak bedziesz na
    aplikacji, i jestes dobra to nie widze problemów z zaplaceniem za nia...
    Jak jestes na aplikacji pracujesz w kancelari amsz klientów to w czym
    problem?

    > Pozdrawiam serdecznie (lekko poirytowana)
    hmm
    Nie chcialem Cie zdenerwowac. Ale z drugiejs strony jezeli denerwujesz sie
    przy pisaniu listów na grupe dyskusyjna to ...jak jest w sytuacjach bardziej
    stresujacych.

    Pozdrawiam
    Romek