  • Data: 2003-02-18 18:46:57
    Temat: Re: Prawnik. Co dalej?
    Od: "josefine" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jeśli ktoś "męczy się" 5 lat na prawie to nie wydaje mi się żeby myślenie w
    kategoriach "co by tu zrobić żeby być bardziej konkurencyjnym" i nie
    ukrywajmy " co by tu zrobić, żeby mieć z tego oprócz satysfakcji (A JAKŻE
    !!!) jeszcze pieniądze" zwłaszcza w sytuacji, gdy sie ma na utrzymaniu
    rodzinę - jest jak najbardziej uzasadnione.

    Powiem tak: pasja była, jest i - jak sądzę - będzie, a teraz najwyższy czas
    się zastanowić jak z tego wyżyć.

    Jeśli chodzi o aplikację - że sie dostanę w to nie wątpię (TO właśnie jest
    moja PASJA) tylko JAKIM cudem mam za nią zapłacić?

    Pozdrawiam serdecznie (lekko poirytowana)

    A.

    p.s. jush mi przeszło ;)