  • Data: 2008-04-23 19:08:39
    Temat: Re: Prawa konsumenta, reklamacja, wieczysta gwarancja
    Od: cor8472 <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie POWINNO byc tak, ze jak kupujesz produkt koncowy: dzbanek,
    > lodówka, telewizor, to masz miec instrukcje. natomiast jak kupujesz
    > półprodukt, komponent... to instrukcja jest w głowie i szkoleniu
    > instalatora.

    W tym przypadku jest to kompletny produkt do zmontowania przez
    klienta. Skoro nie ma instrukcji, a klient złoży żle to wymienią na
    nową i tak do skutku (to by było skrajnie nieracjonalne) ? :) Tym
    bardziej, że już kilka razy przeglądałem te części gruntownie i nie da
    się tego "na pewniaka" złożyć bez instrukcji (jeśli byłyby to elementy
    jak w komputerze - gdzie każdy pasuje tylko tam gdzie ma pasować to
    OK, ale niestety jest inaczej).