eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta, reklamacja, wieczysta gwarancja › Re: Prawa konsumenta, reklamacja, wieczysta gwarancja
  • Data: 2008-04-23 18:13:17
    Temat: Re: Prawa konsumenta, reklamacja, wieczysta gwarancja
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >> 3. Czy jeśli miesiąc temu zakupiłem kabinę prysznicową i okazało się,
    >> że nie ma w niej instrukcji obsługi, (a ta dostarczona przez sklep
    >> jest instrukcją od innej kabiny - półokrągłej, a ja mam kwadratową.
    >> Dodatkowo na instikcji nie ma żdnych informacji o producencie i
    >> modelach, których dotyczy - więc nie wiem, czy to nie jest instrukcja
    >> innego producenta wciśnięta "na odczepne") mogę tą kabinę zwrócić ?
    >
    > Mozesz reklamowac np na podstawie niezgodnosci z umowa. Przy czym nie ma
    > tu zadnych regulacji mowiacych ze sprzedawca i/lub producent musza taka
    > reklamacje uznac. Na koncu tej drogi jest Wysoki Sad.
    >
    > j.
    Teoretycznie, zachłannie, prawo nakazuje zeby kazdy produkt miał
    instrukcje. PRoblem w tym, ze firmy od firm kupuja setki produktów które
    nie mają instrukcji. śruby, nakrętki - do naszych samochodów, produkty
    rolne, owoce warzywa - do objadków, cegły, beton i kabiny prysznicowe do
    naszych mieszkan...
    Dla mnie POWINNO byc tak, ze jak kupujesz produkt koncowy: dzbanek,
    lodówka, telewizor, to masz miec instrukcje. natomiast jak kupujesz
    półprodukt, komponent... to instrukcja jest w głowie i szkoleniu
    instalatora.

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1