eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta - pytanie [reklamacja]Re: Prawa konsumenta - pytanie [reklamacja]
  • Data: 2004-11-18 19:14:46
    Temat: Re: Prawa konsumenta - pytanie [reklamacja]
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Joanna wrote:
    > Mam takie pytanie: zlozylam reklamacje na buty (mialy byc wymienione na
    > nowe).

    zgłosiłaś takie żądanie?

    > Sklep mial 2 tygodnie na odp. (zapisal moj nr tel., aby mnie poinformowac
    > kiedy odebrac) - wlasnie dzisiaj minal termin odpowiedzi.

    A więc sklep uznał reklamację.

    > Co teraz mam zrobic - czy dzwonic do nich, a moze od razu pojechac (i czy to
    > cos da, czy czekac dalej)?

    Pojechać możesz, ale pamiętaj że sklep ma 14 dni na odpowiedź, a samą
    reklamację powinien załatwić w 'odpowiednim czasie'. Nie pytaj co to
    znaczy ;)

    > Kiedys na grupie byla podana strona dla konsumentow (prawa konsumentow
    > itp.), jakby Ktos pamietal, to prosze o namiar.

    www.federacja-konsumentow.org.pl

    > Doradzcie prosze co mam dalej zrobic w tej sytuacji. Chyba ich tez
    > obowiazuja jakies terminy, skoro jest 2 tygodnie, to dlaczego mam
    > czekac dluzej? Czy jakbym pojechala i zazadala zwrotu pieniedzy to mi je
    > dadza...bo nie chce dluzej czekac.

    Sprawdź :)
    Dwa tygodnie na wymianę powinno im wystarczyć... Ale jeśli nie będą
    chcieli nic zrobić to z ewentualnym odstąpieniem od umowy (żądaniem
    zwrotu pieniędzy) poczekałbym jeszcze tydzień.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1