eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta - pytanie [reklamacja]Prawa konsumenta - pytanie [reklamacja]
  • Data: 2004-11-18 17:31:53
    Temat: Prawa konsumenta - pytanie [reklamacja]
    Od: "Joanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam,

    Mam takie pytanie: zlozylam reklamacje na buty (mialy byc wymienione na
    nowe).
    Sklep mial 2 tygodnie na odp. (zapisal moj nr tel., aby mnie poinformowac
    kiedy odebrac) - wlasnie dzisiaj minal termin odpowiedzi.
    Dla scislosci dodam, ze nie jest to jakis maly sklepik, ale siec sklepow
    niemieckich obecnych w calej Polsce.
    Co teraz mam zrobic - czy dzwonic do nich, a moze od razu pojechac (i czy to
    cos da, czy czekac dalej)?
    Kiedys na grupie byla podana strona dla konsumentow (prawa konsumentow
    itp.), jakby Ktos pamietal, to prosze o namiar.
    Doradzcie prosze co mam dalej zrobic w tej sytuacji. Chyba ich tez
    obowiazuja jakies terminy, skoro jest 2 tygodnie, to dlaczego mam
    czekac dluzej? Czy jakbym pojechala i zazadala zwrotu pieniedzy to mi je
    dadza...bo nie chce dluzej czekac.

    pozdr.
    Joanna


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 18.11.04 19:14 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1