eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa klienta › Re: Prawa klienta
  • Data: 2004-01-25 23:05:53
    Temat: Re: Prawa klienta
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <bv166g$5ca$1@news.onet.pl>, Kamil wrote:
    > Powinienem napisac dokladniej - glosniczek po 3 dniach zaczal charczec i
    > dlatego zanioslem sprzet do serwisu. Ale to nie jest niezgodnosc towaru z
    > umowa, bo kazdy sprzet moze sie zepsuc.

    A kupowales z mozliwoscia posiadania za jakis czas charczacego glosniczka
    czy tez zgodnie z umowa kupiles telefon ktory nie powinien sie tak
    zachowywac?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1